שאלות ותשובות
למה לרכוש מוצרים בגויה ?
אנחנו מאמינים שלכל עסק אינטרנטי יש את הייחודיות והיתרונות שלו.
כדי שקנייה אינטרנטית , תהפוך לחווית קנייה צריך בית חם!
החלפות ,החזרות ,תיקונים במידת הצורך, מענה אישי, ואנושי ואתם כבר תבינו שהגעתם לבית הנכון.
רכישות מוצרים באתר ?
התחברת לנעל ו/או למוצר שאהבת, כל שעלייך לעשות הוא לבחור צבע ומידה ללחוץ על "הוספה לסל" ומעבר לתשלום.
גם לאחר הזנת פרטי כרטיס האשראי, בשלב זה הכרטיס עדיין לא מחוייב.
במידה והמוצר קיים ותקין רק אז כרטיס האשראי מחוייב.
אספקת המוצר תעשה תוך שבעת ימי עסקים בדרך כלל מגיע לפני.
ניתן לשלם ע"י כרטיסי אשראי.
לא ניתן לשלם באמצעות pay pal.
ניתן לשלם בהעברה בנקאית בתיאום עם שירות לקוחות
מידות הנעליים בגויה הן סטנדרטיות אולם מותאמות לכף הרגל הישראלית.
גם כאשר הנעליים מיובאות במרבית המקרים נשלחות לחו"ל תבניות הנעליים המתאימות לסטנדרטים של גויה.
בדרך כלל בתיאור המוצר אנו רושמים אם יש צורך בדגם מסוים לבחור במידה גדולה או קטנה יותר.
גם לאחר שקיבלת את הנעליים ומידת הנעל אינה מתאימה שליח יגיע לביתך להחלפת המידה.
בתיאור המוצר אנו מציינים בדרך כלל את החומרים מהם עשויים הנעליים ואו המוצרים האחרים.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות לקוחות .
החזרות והחלפות בקניית מוצרים מהאתר ?
מוצר שקיבלת וברצונך להחליפו למוצר אחר , יש לפנות לשירות לקוחות ולתאם החלפה, החלפה ראשונה על חשבוננו. שליח יגיע לביתך להחלפת המוצר ובמקביל יאסוף את המוצר המוחלף.
מוצר שקיבלת והמידה אינה מתאימה , בתיאום מול שירות לקוחות, החלפה ראשונה על חשבוננו.שליח יגיע לביתך להחלפת המידה ויתבצע איסוף מהלקוחה במקביל.
ניתן לבטל רכישת מוצר בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר כשלא נעשה בו שימוש במוצר כשהוא ארוז באריזתו המקורית.
הזיכוי ייעשה בזמן הגעת המוצר לשירות הלקוחות של גויה, עלות המשלוח של החזרת המוצר תחול על הלקוחה.
בקנייה אינטרנטית, גם אם לאחר החלפת המידה ו/או החלפת המוצר ע"י השליח ועדיין הלקוחה מעוניינת להחזיר את המוצר ולבטל את העסקה
ניתן להחזיר את המוצר דרך אחד הסניפים של הרשת , או ניתן לשלוח אלינו למשרדי החברה : רחוב עקיבא איגר 13 תל אביב , מיקוד: 6602515
ברגע שנקבל את המוצר פיזית הלקוחה תזוכה.
נציין כי מוצר שנשלח דרך הדואר או דרך חברת שליחויות ולא הגיע אלינו למשרדים, לא נוכל לבטל את העסקה. החברה רשאית לנכות מסכום ההחזר הכספי דמי ביטול בגובה של 5% משווי העסקה או 100 ₪ הנמוך מבניהם.
כיצד מתבצעים המשלוחים ?
המשלוח מגיע חינם עד לבית הלקוחה בקניה מעל ל 259 ש"ח.
הגעת המשלוח נעשית תוך כדי תיאום מראש.
המשלוח מגיע על ידי חברת שליחויות על פי אזורי חלוקה של דואר ישראל.
בקניה מתחת ל 259 ש"ח המשלוח יגיע תמורת תשלום של 25 ש"ח.
אם המידה אינה מתאימה שליח יחליף את המידה, החלפה ראשונה על חשבוננו.
ההזמנות מגיעות בטווח של עד 7 ימי עסקים.
כן, ניתן לאסוף מוצרים.
בכל אפשרות קניה ניתן לאסוף חינם את המוצרים מאחד הסניפים שתבחרי.
מה מידת הנעליים שלי ?....טבלת מידות
כדי שתוכלי לבחור במידת הנעליים המתאימה לך ולטבלת המידות.
ראי נא בתחתית דף הבית, תחת הקטגוריה, מידע.
הצטרפות למועדון ?
כיצד ניתן לממש נקודות שהצטברו אצל חברות מועדון ?
כדי שחברת מועדון תוכל ליהנות ממימוש הנקודות עליה להגיע למינימום 50 נקודות.
מימוש הנקודות יעשה מהמחיר המלא של המוצר, לא ניתן לקבל גם הנחה וגם לממש נקודות. (במידה והמוצר נמכר בהנחה).
כדי לממש את הנקודות דרך באתר יש צורך ליצור קשר עם שרות הלקוחות בטל מס 03-6872816.
לא ניתן לממש גם נקודות וגם מתנת יום הולדת באותה עסקה
חברת מועדון תוכל לממש נקודות עד למחצית מהמחיר המקורי של המוצר