Skip to Content Contact Us
אל תפספסו ! כל הצבעים ב-20% הנחה לזמן מוגבל :

סנדלי קיץ לנשים

אנו גאים להציג את קולקציית סנדלי הקיץ היוקרתית שלנו לנשים, שבה קלאס פוגש טרנדים עכשוויים ולא מוותר על הנוחות לרגע. ב-Goya אנו דואגים לתת מענה לא רק ליופי, אלא מציעים שילוב לא מתפשר של סטייל ונוחות. עם דגש על שיק, עיצובים אופנתיים וקווים נקיים, הסנדלים שלנו נועדו לשדרג את מלתחת הקיץ שלך.

אין דבר מפנק יותר מלהחליק בקלות לתוך זוג סנדלים שלא רק מתאימים בול ללבוש שלך אלא גם מספקים נוחות יוצאת דופן. ההקפדה על הפרטים הקטנים מבטיחה שכל סנדל מעוצב בקפידה. הריפוד הרך והעיצובים הארגונומיים מציעים תמיכה מרבית וייחודית לכף הרגל הישראלית, ומאפשרים לך ליהנות מהקיץ שלך מבלי להתפשר על דבר.

סנדלי קיץ של חברת GOYA

תוכלי למצוא בקולקציית סנדלי הקיץ של Goya מגוון סגנונות, החל מסנדלים שטוחים ועדינים ועד לדגמים אלגנטיים יותר עם עקב. הרבגוניות של הסנדלים שלנו תאפשר לך לעבור ללא מאמץ מיום ללילה, מעבודה לבילוי. הסנדלים שלנו הם וורסטיליים במיוחד ומתאימים את עצמם ללא מאמץ לסטייל הייחודי שלך.אנו מזמינים אותך לחוות נוחות ללא תחרות עם הסנדלים המעוצבים הייחודיים שלנו, שנועדו לספק את התמיכה והנוחות הטובה ביותר עבור כפות הרגליים שלך.

אנו מבינים את החשיבות של התאמה מושלמת ולכן אנו מקפדים לייצר אימומים ייחודיים המותאמים לכף הרגל הישראלית.הסנדלים של Goya המעוצבים בצורה אנטומית, על מנת לספק תמיכה אופטימלית לכף הרגל, כדי שתוכלי ללכת בקלות ובביטחון לאורך כל היום.ב-Goya אנו מקפידים על השימוש בחומרים הטובים ביותר ליצירת הסנדלים שלנו. מעורות יוקרתיים ועד טקסטיל איכותי, כל רכיב נבחר בקפידה על מנת להבטיח עמידות ונוחות לאורך זמן.

סנדלי קיץ לנשים

טרנדים אופנתיים של סנדלי קיץ לנשים

ב Goya אנחנו תמיד עם יד על הדופק בכל הנודע לטרנדים האופנתיים האחרונים, והקולקציה שלנו מציגה עיצובים אופנתיים ועל זמניים כאחד.הקווים הנקיים והאסתטיקה המודרנית של העיצובים שלנו מבטיחים שתמיד תהיה צעד אחד לפני כולן. בין אם מדובר בפלטת הצבעים הנועזת או הקישוטים העאודינים, הסנדלים שלנו תמיד עומדים בראש מגמות האופנה העדכניות.אנו מזמינים אותך להתרשם ממגוון דגמי סנדלי הקיץ הבלעדיים שלנו ישדרגו בקלות כל תלבושת.אז קדימה, אמצי את האינדיבידואליות שלך, וצעדי בביטחון, סטייל ונוחות לאורך כל היום עם סנדלי הקיץ של Goya.

סנדלי קיץ לנשים

הקולקציה שלנו נועדה לתת מענה לטעמן של נשים המחפשות חווית הנעלה איכותית במיוחד. בין הדגמים הרבים שלנו תוכלי למצוא גם את המותג Fantasy sandals המתמחה בשילוב של נוחות לצד אופנה עכשווית והתאמה מושלמת לכף הרגל.בואי לגלות את המגוון הרחב של סנדלים לקיץ לנשים מבית Goya ולבחור את הזוג המושלם להשלמת מלתחת הקיץ שלך.

עם הסנדלים שלנו לקיץ תוכלי לצעוד בביטחון בידיעה שכל צעד שתעשי עטוף באלגנטיות ובחן. אנו שמים את המחויבות שלנו לאיכות, לסגנון ולצרכים הייחודיים של כף הרגל הישראלית, בראש סדר העדיפויות שלנו.

ההיצע הרחב בגויה כולל סנדלים ליום יום שבהם קיימת חשיבות עצומה לנוחות משום שנועלים אותן לאורך שעות רבות בכל יום. גם כשבוחרים סנדלים לאירועים כל אישה מעוניינת להיראות במיטבה ועם זאת הנעל אמורה להיות נוחה מאד לאור העובדה שהאישה רוקדת לאורך רוב הערב.

בחירה של סנדלי עור לנשים

כשמדובר בסנדלים לנשים אין פשרות על איכותן. זו הסיבה שרוב הנשים מעדיפות לרכוש סנדלי עור שישמרו על כף הרגל שלהן בימי הקיץ החמים. כאשר הקנייה היא של סנדלי עור לנשים עבור העבודה היום יומית, נשים רבות מעדיפות לרכוש דגמים מרהיבים הקיימים מעור לק אדום, שחור או לבן ועם ניקוד ייחודי מעל הרצועה הרחבה. הסנדלים האלו הן בגובה של 5 ס”מ ולכן הן האידאליות עבורן. הנראות הייחודית של דגם זה גורמת לכך שהאישה מקבלת מחמאות לאורך כל היום.

אופציה נוספת היא סנדלים מרהיבות בגובה 5.5 ס”מ עם רצועת סלינג מעולה בקרסול ולכן האישה מרגישה נוחות מקסימלית בסנדלי העור בעלות המראה היוצא דופן.

סנדלי עור לנשים

אירועים בימי הקיץ

נשים מקבלות הזמנות רבות להשתתפות באירועים בימים החמים, זה מתחיל בחגיגות משפחתיות כמו בר מצווה וממשיך לחגיגות חינה, חתונות ואירועים עסקיים. הרצון של כל אישה הוא להיראות במיטבה ולכן היא רוכשת כמה זוגות של סנדלי עור לנשים כדי ליצור התאמה מושלמת לכל אחת מהשמלות, האוברולים והחולצות היפהפיות שהיא רכשה, לקראת המסיבות הגדולות.

בנעלי נשים גויה מייצרים סנדלים בטיב מעולה המתאימים לכל הופעה, כמו סנדלים עם רצועות מחמיאות בצבע שחור ועליהן משובצות אבני חן מרשימות, עקב בגובה 7.5 ס”מ. הדגם קיים גם בגוון זהב או כסף ובכל אחד מהם אבני החן בולטות המעניקות אופי מיוחד לכל סנדלי עור לנשים.

קיימים גם דגמים של סנדלים שיש בהם כמה רצועות, לעיתים אלו רצועות דקיקות ולעיתים רצועות שהן קצת רחבות יותר. או לחלופין סנדלי עור מרשימות כשהרצועות הן בצורת האות S  . לכל אחת מהאופציות של סנדלי עור לנשים יש את היופי שלה והיא יוצרת תמיד התאמה מושלמת לכל בגד, הן אם מדובר בסנדל בצבע שחור, וורוד, כסוף, מוזהב, או כל צבע אחר.

סנדלי עור

 

תוכלי בנוסף להתרשם ממגוון הנעליים של גויה:

ווטסאפ Back top top דילוג לתוכן