Skip to Content Contact Us
אל תפספסו ! כל הצבעים ב-20% הנחה לזמן מוגבל :

נעלי עקב צבעוניות

המראה המושלם של כל אישה שמגיעה לאירוע נמדד בכמה פרמטרים, השיער, הביגוד היפהפה, התכשיטים ובעיקר הנעליים המיוחדות.

טרנדים אופנתיים עכשוויים

בעבר רוב הנשים שהגיעו לאירועים לבשו בגדים בצבע שחור או אוף וויט, אך היום הנשים לובשות בגדים מאד צבעוניים ומלאי עניין. לאור הגוונים הרבים של הבגד, המגמה היא לא לנעול נעלי עקב בצבעים הנורמטיביים כמו שחור ולבן אלא להעז ולנעול נעלי עקב צבעוניות הקיימות בשלל אופציות.

לכן אם לדוגמה האורחת באירוע לובשת אוברול שיש בו הדפסים של עלים, היא תתאים לכך נעל בסגנון מוקסין של גויה הקיימת בעור לק יפהפה בגובה של 3 ס”מ בגוון ירוק, או נעלי עקב מחודדות ירוקות עם רצועת סלינג המקיפה את הקרסול ועקב סטילטו מרשים בגובה של 7.5 ס”מ.

אפשרות ייחודית היא לנעול נעלי עקב צבעוניות שהן ללא סגירה בחלק האחורי של הרגל, בחלק הקדמי שלהם מעטר את הנעל פפיון צבעוני שהוא שזור באבני חן. נעל יוצאת דופן זו של גויה מעניקה נראות ייחודית לכל אישה והמחמאות יזרמו לאורך כל הערב.

נעלי עקב צבעוניות

נעליים בגוונים מיוחדים

כשחושבים על נעלי עקב צבעוניות, המיקוד הוא על צבעים אהובים כמו ורוד או סגול. באתר של נעלי נשים גויה אפשר לבחור נעלי עקב בגוונים המרהיבים שהן מעור זמש מחודדות עם רצועת סלינג ועקב פיקולי בגובה 5.5 ס”מ ,או לחלופין דגם זהה שיש בחלק הקדמי של הנעל פפיון רחב השזור באבני חן. אלו הם דגמים שלא חושבים פעמיים לפני שרוכשים אותם וזאת לאור הצבעים העזים שישדרגו כל הופעה של האישה.

נשים מחפשות גם נעליים בצבע כחול כיוון שבביגוד יש פה ושם גוונים כחולים. זו הסיבה שהן בוחרות לקנות את הנעל המיוצרת מסאטן, שהיא בעלת חרטום מחודד עם אבזם נאה בחלק הקדמי של הנעל. זוהי נעל קלאסית לכל אירוע כיוון שהיא על עקב גבוה של 10 ס”מ והגוון הכחול תמיד ייראה ויבלוט מתחת לשמלה הארוכה או למכנסיים היפהפיים.

נעלי עקב

הופעה מושלמת בכל מסיבה

נעלי עקב צבעוניות של גויה, קיימות גם בצבעים קלאסיים כמו אוף וויט, שחור, לבן וכאשר האישה נועלת אותן היא תמיד מרגישה על פסגת העולם, לאור הנראות האלגנטית.

אם את מעוניינת לרכוש נעלי עקב צבעוניות לקראת החגיגות הקרובות, זה הזמן לראות את המבחר הגדול של גויה ולסמן את הדגמים שיעשו הבדל במראה הכללי שלך באירוע.

תוכלי בנוסף להתרשם ממגוון הנעליים של גויה:

ווטסאפ Back top top דילוג לתוכן