Skip to Content Contact Us
אל תפספסו ! כל הצבעים ב-20% הנחה לזמן מוגבל :

נעלי סניקרס גבוהות נשים

אם את מחפשת זוג נעליים עמיד ונוח אבל לא מוכנה להתפשר על הסטייל, כדאי לך לקחת בחשבון גם סניקרס גבוהות לנשים. הן זמינות בצבעים וחומרים שונים, מגוונות בטרוף ומתאימות לכל לוק! סניקרס גבוהות לנשים מתאימות כדי להסתובב בעיר, ללכת לבראנץ’ עיסקי של יום ראשון או אפילו לבילוי לילי ביום חמישי.

למה כדאי לשים לב כשבוחרים נעלי סניקרס גבוהות לנשים?

חוֹמֶר

החומר של נעלי סניקרס גבוהות לנשים משתנה מדגם לדגם; חלקן עשויות מעור, בעוד שאחרות מזמש, יש כאלו העשויות מתחרה וכאלו העשויות מבדי רשת קלילים ומקושטים באבנים! בחרי את הזוג המושלם לפי סוג החומר שממנו עשויות נעלי הסניקרס הגבוהות, בהתאם לאיך ומתי שתרצי לנעול אותן.

נעלי סניקרס גבוהות נשים

וורסטיליות

נעלי סניקרס גבוהות לנשים ניתן לנעול כל היום, או כל הלילה – תלוי באירוע. אם תרצי שזוג יחזיק אותך לאורך כל יום העבודה ועד לבילוי הלילי, אז כדאי להשקיע בזוג במראה קלאסי, המתאים לכל הופעה. אך גם אם בא לך זוג לטיול מיוחד, דייט, או אפילו סתם לסידורים,  ב GOYA דאגנו לך למבחר לכל תרחיש. בא לך להתפרע? שלבי חליפה מחויטת עם נעלי סניקרס גבוהות לנשים מעור או הפתיעי בשמלה קלילה וסניקרס גבוהות אלגנטיות למראה מתוק ונשי. בGOYA תוכלי לבחור זוג שיתאים לכל אאוטפיט שאת מכוונת אליו.

נעלי סניקרס גבוהות נשים

אז מה בא לך היום?

קז’ואל או קלאסי? אלגנטי או ספורטיבי? עם שמלה, עם בלייזר או אולי מכנס ג’ינס – סניקרס גבוהות לנשים פשוט עושות פלאים ותמיד מספקות את הלוק הנכון.

אחד השילובים הקלאסיים מאז ומעולם הוא סקיני ג’ינס עם נעלי סניקרס גבוהות. זה תמיד יוצר מראה מדליק ועכשווי  – ומתאים לכולן! תהיו חכמות בשילוב הסניקרס עם המכנס ג’ינס או הטייץ  שלכן. לדוגמה, אם את לובשת סקיני ג’ינס שחור, כדאי לנעול סניקרס גבוהות וצבעוניות ואם את לובשת ג’ינס צבעוני, כדאי ללכת על בחירת צבע עדין יותר.

ככלל, לא נהוג לשלב נעלי סניקרס גבוהות לנשים הזהות לגוון המכנס שלך, אלא אם כן שניהם שחורים מכיוון ששחור הוא גוון קלאסי ותמיד נראה מעולה.

אנו מזמינים אותך להתרשם מעוד דגמים נפלאים של נעלי נשים ממש כאן

תוכלי בנוסף להתרשם ממגוון הנעליים של גויה:

ווטסאפ Back top top דילוג לתוכן