Skip to Content Contact Us
אל תפספסו ! כל הצבעים ב-20% הנחה לזמן מוגבל :

נעלי כלה עקב נמוך

קו החשיבה של כלות רבות הוא לרכוש נעלי כלה עקב נמוך כדי שהיא תרגיש נוחות מקסימלית לאורך כל הערב, או לחלופין היא מעדיפה עקב נמוך כדי לא ליצור הפרש גובה לטובתה כשהיא עומדת ליד החתן.

היצע של נעליים לערב חתונה

קנייה של נעלי כלה אינה דומה לקנייה של כל נעל אחרת ליום יום או לאירועים. כאן שמה הכלה דגש על נעל שנראית שונה מכל נעל אחרת באתר האינטרנט ועולה ביופייה על כל אחת מהנעליים של הנשים האחרות שתגענה לחתונה המרגשת.

לכן היא בוחנת את ההיצע הנרחב של נעלי כלה עקב נמוך ומעדיפה להתמקד בנעליים שהן יוצאות דופן. כמו לדוגמה נעליים מעור לק אשר בנויות מחרטום מחודד ולכן הן בולטות ביופיים בכל צעד שצועדת הכלה לחופה ולאורך כל הערב. בין הדגמים האהובים אפשר למצוא נעלי סירה קלאסיות מרהיבות, נעל בגובה 4 ס”מ שהיא בעלת אחורית פתוחה ונעל משגעת בעלת חרטום מחודד וגפה שקופה שהיא משובצת באבני חן ייחודיות.

נעלי כלה עקב נמוך

נעליים בעלות מבנה נוח לאישה

נעלי נשים גויה מקפידים מאד על ייצור של נעלי נוחות ייעודיות לכלות ולכן יש בהן אימום מיוחד אשר נבנה על ידי גויה, אימום זה מותאם לכף הרגל הישראלית. כמו כן גם רפידה מדופנת האפשרת דריכה קלילה בכל צעד וכך הכלה נהנית מנוחות מיטבית וממעטפת אשר מיוצרת עם המון מחשבה כדי שהיא תוכל לרקוד לאורך כל הערב וליהנות מנעל נהדרת גם לאחר ערב החתונה.

הנראות של הנעליים המיוחדות

הכלה היא תמיד מסמר הערב ולכן כל האורחים בוחנים את הנראות שלה לאורך כל האירוע ובמיוחד כאשר היא צועדת על השביל לחופה. כך הם רואים את יופיים של נעלי הכלה הכוללות לא אחת אבזמים מרהיבים, את גוון הנעל אם היא לבנה, בצבע אופוויט כסף, זהב או כל צבע אחר.

זו הסיבה שהכלה עושה כל שניתן כדי להיות יצירתית ולקבל החלטה של השילוב הנכון ביותר של נעל כלה עקב נמוך והשמלה. לא אחת מדובר בהחלטה לא קלה ולעיתים נדרש לכך זמן, אך ברגע שהיא נועלת את הנעליים הנפלאות של נעלי גויה, היא מרגישה שזו הנעל בעלת הנוחות המקסימלית ולכן זו הבחירה המוצלחת ביותר ליום המאושר בחייה.

נעלי עקב נמוך

 

 

המבחר הגדול של נעלי כלה עקב נמוך המוצע באתר מאפשר חשיבה על כל אחת מהנעליים, סינון של הדגמים המובילים ובסופו של דבר סימון של הדגם המתאים ביותר. הזמיני בזמן כדי שהמשלוח יגיע הרבה לפני מועד החתונה.

בנוסף,מוזמנות להתרשם ממגוון הנעליים שלנו:

ווטסאפ Back top top דילוג לתוכן