Skip to Content Contact Us
אל תפספסו ! כל הצבעים ב-20% הנחה לזמן מוגבל :

נעלי עקב ליום החתונה

קנייה של נעליים עבור ערב החתונה אינה עניין של מה בכך. כל כלה מעוניינת לרכוש את הנעלים הנוחות ביותר עבור הערב החשוב בחייה וזאת כדי שהיא לא תצטרך בשלב מסוים של האירוע לחלוץ אותן ולהמשיך לרקוד כשהיא יחפה, או נועלת כפכפים.

בחירה של נעלי עקב אולטימטיביות לכלה 

כאשר הכלה לעתיד מחפשת נעליים נוחות ברור לה שיש שני דברים שהם החשובים ביותר, הימצאותה של רפידה בתוך הנעל אשר מעניקה אפשרות של הליכה קלילה בעת הדריכה וזאת בזכות המרכיבים הייחודיים ממנה עשויה הנעל והדבר השני הוא האימום היוצא דופן של נעלי גויה אשר מיוצר בארץ והוא מותאם באופן מיטבי למבנה של הרגל הישראלית.

עקב נמוך או עקב גבוה

כל אישה רגילה לנעול ביום יום ובאירועים מיוחדים נעליים בעלות עקב בגובה מסוים. יש נשים שעבורן עקב בגובה של 6.5 ס”מ הוא הנוח להן ביותר ואילו נשים אחרות יסתפקו בגובה של 4 ס”מ כדי לא למעוד. כך או כך הדבר החשוב ביותר הוא ההרגשה המיטבית של הכלה בערב המאושר בחייה ולכן בהתאם למסוגלות שלה, היא תבחר מתוך ההיצע הגדול את נעלי העקב או את הסנדלים שבהן היא תרגיש מעולה.

נעלי כלה נוחות

כשמדובר בערב החתונה, המגמה היא לקנות נעליים התואמות לשמלת הכלה כדי ליצור הרמוניה עיצובית יחד. מהמגוון הרחב הכלה יכולה לבחור דגם אלגנטי בעל חרטום מחודד שיש בו אבני חן יפהפיות, או סנדל גבוה בעל כמה רצועות דקיקות וסגירה אחורית בצבע כסף או בצבע זהב.

עור לק הוא האופציה המועדפת על הבחורות שמעוניינות לרכוש נעלי כלה נוחות ומתוך המבחר הגדול כל כלה קונה נעל יפהפייה בעלת עקב נמוך או גבוה שיש בה גם אבזם מרשים, או נעל סירה קלאסית בגובה 6 ס”מ שהיא הבחירה האולטימטיבית לכלות.

דגמים של נעלים מתאימות ליום החתונה

המעצבים המובילים של נעלי נשים גויה מודעים לטעם האופנתי של כל אישה ולכן הם מעצבים נעליים וסנדלים בדגמים מופלאים הנמכרים בגוון לבן אך גם בגוונים דומים שמתאימות מאד לשמלות הכלה המיוחדות כמו צבעי שמנת, כסף וזהב. כך כל כלה בוחרת את הדרך היצירתית שלה לשילוב המנצח של השמלה והנעל הנוחה.

נעלי כלה נוחות

אם את מעוניינת בעקבים נוחים שתאפשרנה לך לרקוד לאורך כל הערב, הבחירה המוצלחת היא אחת מהאופציות של נעלי כלה נוחות המיוצרות על ידי נעלי גויה. סמני אותה עבור משלוח מהיר.

תוכלי בנוסף להתרשם ממגוון הנעליים של גויה:

ווטסאפ Back top top דילוג לתוכן