Skip to Content Contact Us
אל תפספסו ! כל הצבעים ב-20% הנחה לזמן מוגבל :

טיפים לקניית נעליים באון-ליין

קניית נעליים אונליין זו משימה פשוטה. בסך הכל מוצאים זוג שאוהבים, מוסיפים לסל, משלמים והנעליים יוצאות לדרך. נכון? ובכן, לא בדיוק.
למרות שקניות און ליין הפכו להיות להיט, מבין כל המוצרים שאתם יכולים לקנות, קניית נעליים היא מעט יותר מאתגרת, עד שמוצאים את החנות הנכונה. אצלנו ב- GOYA עובדים סביב השעון כדי להציע לכם פלטפורמת קניית אונליין ברמה הכי גבוהה, כדי שיהיה לכם את הבסיס שיאפשר לקלוע למטרה בכל קנייה.

היתרון של אתר ישראלי

דמיינו שאתם לפני טיול וקניתם מגפיים לנשים באון ליין מחנות בחו”ל, וברגע שהן הגיעו גיליתם שהן קטנות מדי. כעת הזמן קצר ועליכם להחזיר אותן ולהזמין במקומן מגפיים במידה גדולה יותר. אין ספק שמדובר במטרד לא קל.
כאשר קונים באתר ישראלי מוכר, אפשר בקלות לעקוף את כל חוסר הנוחות והמטרדים, לחסוך לעצמכם זמן יקר ולהבטיח שהנעליים שאתם קונים יהיו בול במידה תמיד. אצלנו ב- GOYA יש מדיניות החלפות והחזרות פשוט נוחה ומעולה, ומעבר לכך, יש לנו גם סניפים בפריסה ארצית.

אז איך בוחרים מידה?

אחד האתגרים הגדולים בקניית נעליים און ליין היא ההתאמה. לא תמיד בחירת מידה של נעליים תהיה משימה פשוטה, במיוחד לאור העובדה שבנעלי נשים, המידה לא תמיד תלויה בחנות או

בחירת מידת נעליים - גויהביצרן אלא בגזרה ובעיצוב הנעל. אומנם המידה זו נקודה רגישה בעת הקנייה אונליין, אך לנו ב- GOYA יש המון דרכים לפתור אותה, כמו למשל:

מידות ישראליות – המידות שלנו מאוד ייחודיות בכך שהן מותאמות לכף הרגל הישראלית. המידות של הנעליים שאתם קונים אונליין, הן די אותן המידות שאתם כבר מכירים ועובדות בשבילכם.

זמינות – אנו זמינים עבורכם וידועים בשירות הלקוחות שמספקים. לכן אם קיימת התלבטות לגבי מידה תמיד ניתן להתקשר ולהתייעץ עם שירות הלקוחות שלנו במספר 03-6872816, לכתוב לנו בוואטסאפ וניתן כמובן גם להשאיר פרטים בעמוד ה”צור קשר” ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

טבלת מידות – כדי להקל על הקנייה אונליין, יש לנו באתר טבלת מידות נוחה. כל שעליכם לעשות הוא למדוד את כפות הרגליים שלכם, ולעבוד עם טבלת המידות של האתר כדי שלא יהיו שום ספקות לגבי מידה.

מה חשוב לבדוק כאשר מזמינים נעליים לנשים באון ליין?

כיום יותר ויותר אנשים קונים נעליים און ליין, אך כדי לזכות לכמה שיותר שקט נפשי, מלבד הדגם עצמו, עליכם גם להחליט על המותג של הנעליים ועל האתר שממנו תקנו. GOYA זהו אתר ישראלי מוכר ובעל מוניטין שיכול להציע לכם את מיטב השירותים בתחום, תוך שמפעיל מדיניות משלוחים, החזרות והחלפות נוחה ומיטבית. דבר שחשוב לבדוק כאשר קונים מגפיים לנשים באון ליין.
אנו מציעים משלוחים חינם בקנייה מעל ל- 259 ₪. מעבר לכך אנו יודעים שהמידה היא נושא רגיש ולכן מציעים לכם שירות ייחודי ונוח של החלפת מידה עם שליח מטעמנו בחינם, בנוסף תוכלו להחליף לדגם אחר אם תרצו עם שליח מטעמנו בחינם, יש לציין ששירות זה זמין להחלפה ראשונה בלבד.

פרזנטציה של המוצרים

נעלי מוקסין לנשים – דגם רנין – חאקי.

לקניית נעליים לנשים באון ליין באתר שלנו יש המון יתרונות ביניהם מחירים משתלמים לחברי מועדון, שירות אישי, חם וביתי, ומגוון רחב של דגמים לבחירה. המגמה שלנו היא למכור נעלי נשים אופנתיות לצד בגדים ואביזרי אופנה. באתר אפשר למצוא שפע של דגמים שמשלבים בצורה מושלמת בין נוחות לבין אופנה עכשווית. הדגמים שלנו מגיעים ממוקדי האופנה המובילים בעולם ביניהם איטליה, ברזיל וספרד והם תמיד מתעדכנים.

ב- גויה אנו שואפים לשדרג את חוויית הקניה שלכם מהקצה לקצה, עם החלפות, החזרות ומענה אנושי בשעות הפעילות כדי שתרגישו בבית ממש ולא בעוד סתם חנות. אנו מקדישים המון זמן ומחשבה לתמונות של הנעליים בעמודי המוצר ולפרזנטציה יפה ויעילה באתר, כי אנו יודעים שאלו דברים שיכולים למנוע טעויות ולהפוך את קניית הנעליים למוצלחת ומהנה בכל פעם מחדש!

 

 

 

מוצרים נוספים:

ווטסאפ Back top top דילוג לתוכן