Skip to Content Contact Us
אל תפספסו ! כל הצבעים ב-20% הנחה לזמן מוגבל :

התאמת תיק ללבוש ספורטיבי יום יומי

אנחנו אף פעם לא יוצאות מהבית ללא תיק. התיק שלנו אתנו כל היום ובאופן טבעי אנו רוצות שהוא יתאים לתלבושת שלנו ולאביזרים הנוספים. עד לפני כמה שנים זה היה קל, נשים רבות הלכו על בטוח ופשוט לקחו איתן את התיק שהכי מתאים בצבעים, או לחלופין בחרו בצבע ניטרלי.
אבל היום החוקים קצת השתנו, יש דגמים מרהיבים של תיקים, לרבות תיקי מעצבים בטקסטורות, עיצובים מיוחדים וצבעים מרשימים, ושילובים שלא היו מתקבלים על הדעת לפני עשור, כמו למשל שילוב תיק עור עם ביגוד יומיומי למראה ספורטיבי, לא היו עולים על הדעת.
הרבגוניות הזאת פתחה דלת לאפשרויות חדשות, אבל עם האפשרויות הרבות מגיע גם האתגר. לכן ריכזנו לכם כמה טיפים שיעזרו.

הקסם של תיק ספורט

כיום לבוש ספורטיבי נחשב למאוד טרנדי, והוא לא שמור רק לחדר הכושר או לאימונים. בגדי הספורט הפכו למעוצבים, שיקים ואופנתיים ורואים אותם בכל מקום, במיוחד לאחר תקופת הקורונה. אם אתם אוהבת את המראה הספורטיבי ורוצה לשלב תיק מתאים, כמובן שהאפשרות הראשונה והטבעית ביותר היא תיקי ספורט.
לתיקי ספורט יש את הקסם שלהם וגם הם זמינים בהמון עיצובים, טקסטורות וצבעים ומגיעים אליך ממיטב המותגים המובילים בתחום.

רוצה לשבור את המסורת? היעזרי הטיפים הבאים

אם את רוצה לשבור את המסורת בכל דרך אפשרית ולהפוך למכתיבת טרנדים, התיקים שלך הם הדרך להתחיל. תיקים מושכים את תשומת הלב, הם נושא מעולה לשיחה, והם עוזרים לך לסחוב את כל הציוד שאתם צריכה בסטייל.

כשאת בוחרת תיק קחי בחשבון את האירוע – המקום שאליו את הולכת יהיה השיקול הראשון והחשוב ביותר. הוא יכתיב את התלבושת שלך וגם את התיק שתשלבי.
אל תפחדי לנסות – כיום רואים זאת על מסלולי התצוגות השונים, נשים לובשים בגדים אלגנטיים ומשלבות איתן נעלי ותיקי ספורט מעוצבים. לכן פשוט תהני!
נסי טווחי צבעים – אומנם כבר לא נהוג להתאים את התיק לחגורה ולנעליים, אך כן כדאי להישאר בטווח הגוונים של התלבושת שלך. אם את לובשת בגדים מונוכרומים, התיק שלך יכול להכניס המון צבע ועניין ללוק, וכיום ניגודים עובדים ממש טוב, ולא פחות חשוב – זה כיף לעשות כאלו שילובים מיוחדים של צבעים.
שמרי על איזון – הדפסים ומרקמים יהפכו כל לוק למיוחד ויכולים לשדרג את האאוטפיט שלך בכמה רמות. אבל חשוב לשמור על איזון, כאשר המטרה היא למשוך את העין וללכוד את תשומת הלב אך מבלי להעמיס.
ולסיום, הכללים היום השתנו ואם תרשי לעצמך להעז, בטוח תיצרי שילובים מעניינים ומיוחדים!

מוצרים נוספים:

ווטסאפ Back top top דילוג לתוכן