Skip to Content Contact Us
אל תפספסו ! כל הצבעים ב-20% הנחה לזמן מוגבל :

איך לנעול נעלי סניקרס צבעוניות: טיפים לסטיילינג

כולנו היינו שם, אין אחת שלא שברה את הראש כדי להחליט עם איזה בגד כדאי לשלב את הסניקרס הצבעוניות החדשות שלה כדי שיתקבל לוק מגניב ולא מתאמץ. אבל האמת היא, שאין באמת חוקים!

נעלי סניקרס צבעוניות לנשים זכו לפופולריות מסיבית בעולם האופנה, הודות לפאשניסטות חובבות סניקרס בסגנון סטריט ואפילו דוגמניות מהמסלול שהחליפו את נעלי העקב בסניקרס צבעוניות וקלילות. ישנם אין סוף דוגמאות וסגנונות בהם מגיעות הסניקרס הצבעוניות, ולכן מצאנו לך כמה רעיונות שיעזרו לך להשיג לוק כייפי ומאוזן מבלי להתאמץ.

תלבושת מונוכרומטית

אחת הדרכים הפופולריות והקלות ביותר לשלב נעלי סניקרס צבעוניות, היא לשלב אותן עם תלבושת מונוכרומטית. אופציה אחת שעובדת תמיד היא ללכת על בגד שחור! היינו ממליצים על ג’ינס שחור בגזרת סקיני עם טי שחור אוברסייז וז’קט אוברסייז. זה אאוטפיט שתמיד עובד, אבל אל תהססי, תתנסי עם לוקים מונוכרומטיים נוספים כדי לחקור מה הסטייל המועדף אלייך!

נעלי סניקרס צבעוניות

גווני צבע דומים

אם את מחפשת דרך קלה להתאים את הלוק שלך לנעלי סניקרס צבעוניות בלי להסתבך עם מידות ושכבות, לכי על צבעים תואמים.

אסטרטגיה מצויינת היא ללבוש גווני צבע דומים עם גוונים שונים כדי להשלים זה את זה. לדוגמה, את יכולה לשחק אותה עם סוודר כחול ושרשרת כסופה ומדליקה שישתלבו עם דגם לואר בצבע  כחול של  GOYA, גם מומלץ לשלב בחלק התחתון חצאית סקייטר בצבע לבן  כדי לשמור על פשטות ולהבליט את הסניקרס.

שלבי נעלי סניקרס צבעוניות עם שמלה קלילה

בא לך מראה נשי אבל קליל? שמלת טי עם נעלי סניקרס צבעוניות בסגנון קלאסי תעשה לך וי על כל הדרישות.

במקום לנעול שוב נעלי עקב קלאסיות וללכת על המראה המוכר, למה שלא תבחרי בנעלי סניקרס צבעוניות וורסטיליות שישתלבו עם השמלה שלך? מלבד הנוחות המובטחת שאין כמותה, השילוב הזה יקפיץ את הלוק שלך מדרגה וישדרג את המראה הנשי והסטנדרטי למדליק ועדכני.

נעלי סניקרס צבעוניות

שחקי אותה עם ג’ינס

נעל הסניקרס שלך ממש לא חייבת להיות בצבע ניטרלי כדי ליצור מראה שיקי. הטריק הכי פשוט הוא ללבוש חלק עליון בצבע של נעלי הספורט הצבעוניות שלך עם ג’ינס בצבע כהה. לדוגמה, סניקרס בצבע ורוד בהיר עם חלק עליון ורוד וג’ינס כחול כהה הוא לוק סופר חמוד. הוספת ז’קט בסגנון אלגנטי מעל תעצים את המראה עוד יותר! אם את רוצה לגרום לסניקרס שלך לבלוט מעל הכל, את יכולה ללכת על חלק עליון בצבעים נקיים כמו לבן או שחור ובכך לתת לסניקרס הצבעוניות שלך לבלוט עוד יותר.

אנחנו מזמינים אותך להתרשם מדגמי סניקרס צבעוניות ומדליקות  ממש כאן

תוכלי בנוסף להתרשם ממגוון הנעליים של גויה:

ווטסאפ Back top top דילוג לתוכן