Skip to Content Contact Us
אל תפספסו ! כל הצבעים ב-20% הנחה לזמן מוגבל :

מגפי נשים חורף 2022

הסתיו כבר כאן, והחורף מתקרב אלינו בצעדי ענק – ואם אתן חובבות אופנה, בטח עלתה בראשכן השאלה “מה ננעל החורף הקרוב?” אז כמו כל חורף, יש טרנדים חמים ומשגעים, ולצידם נותרו המגפיים החורפיות הקלאסיות שכנראה לעולם לא יצאו מהאופנה. כמו כן, לא מעט מהטרנדים החמים של 2021 ממשיכים איתנו גם השנה, כך שיש סבירות לא רעה שתוכלו לנעול מגפיים גם מהחורף שעבר. אז איך תדעו איזה נעליים לרכוש לחורף הקרוב? כל הפרטים בכתבה! הכנו לכם את כל הטרנדים הכי מהממים לחורף הקרוב – המשיכו לקרוא!

מגפי העור – טרנד על זמני

דגם אביעד
דגם אביעד

מגפי עור או דמוי עור, הם דוגמא קלאסית לנעליים שתמיד נמצאות באופנה. מגפי העור מעוצבים בעיצוב קלאסי, תוכלו למצוא אותן עם עקב או בלי – אבל מה שבטוח, הן מתאימות לכל הופעה. גם עם טישרט וג’ינס הלוק שלכם יהפוך למתוחכם, ומשודרג. כמו למשל דגם נטע, שמעוטר בפרנזים שיקיים שמוסיפים למגפיים יופי, ותחכום. אז אם אתן מחפשות מגפיים קלאסיות, עם טאץ’ עכשווי מגפי אביעד הן הבחירה המושלמת עבורכן!

 

 

 

 

 

דגם נעמן
דגם נעמן

גם הצבעים החומים ממשיכים איתנו לחורף נוסף, ואנחנו מתכוונים לכל גווני החום כמו קאמל, שמנת ועוד. כמו למשל דגם נעמן המדליק, עשוי מעור, מעוצב בצורה נקייה ובעל שרוכים הנותנים אפשרות להתאמה אישית לכל סוג כף רגל – המגפיים הללו עושים לקפוץ לבר תל אביבי שיקי בחורף, ולשתות שוקו חם! פשוט מושלמות.

 

 

 

 

 

 

מגפוני נשים: הבחירה המנצחת

מגפוני לאל
מגפוני לאל

גם המגפונים הוא טרנד נצחי, תוכלו למצוא השנה מגפי סניקרס והם מתאימים גם ליום יום, וגם ליציאה בערב. השנה תוכלו למצוא בחנויות מגפוני נשים משובצות באבנים, שמקנות להן מראה מנצנץ וזוהר, עם עקב של לפחות 7 ס”מ. כמו למשל דגם לאל, המעוצב בסגנון נקי וקלאסי– ומאובזר באבנים מנצנצות, הכי אלגנטי שיש.

 

 

אם אתן יותר נועזות, אתן בטח תאהבו את דגם קומו העשוי מעור זמש – ומעוצב בעיצוב נקי עם עקב של 10 ס”מ. דגם קומו יהפוך כל לוק לסקסי ואופנתי, הוא יכול להתאים לערב דייט, או ליציאה למועדון – אבל מה שבטוח, אף אדם לא יוכל להישאר אדיש אליכן עם הדגם המהפנט הזה????

 

דגם קומו
דגם קומו

סגנון נוסף שמלווה אותנו בשנים האחרונות, וכנראה לא יעזוב אותנו הוא כל-כך מהר – הוא הסגנון הגוטי, נעלי עור או דמוי עור המעוטרות בניטים. המגף מקנה לכל הופעה מראה אופנתי, וניתן להתאים לו תיק עור דומה שישתלב בצורה מושלמת עם הלוק הכולל. דגם רשף הוא הדוגמא המושלמת למגפון מסוג זה, הוא מעוצב בניטים קלאסיים בצבע כסף – הסוליה שלו גמישה ויש לו עקב קטן וקלאסי, בגובה של 3 ס”מ – הוא נוח בטירוף, ומתאים ליום יום.

דגם רשף (1)
דגם רשף (1)

 

מגפיים בסגנון צבאי– הפתרון המושלם לימי החורף הקרים

דגם נתיב
דגם נתיב

טרנד נוסף שצפוי לחמם את רגלנו החורף, הוא הטרנד הצבאי. תוכלו למצוא מגפיים בעיטורים שונים, שיחממו היטב את רגליכן ויוסיפו רבות ללוק השיקי של המגף. דוגמא מצוינת לכך הוא דגם תדהר, שעשוי מעור זמש בעיצוב קלאסי עם פרווה נעימה ומלטפת. גובה העקב הוא 7.5 ס”מ, והוא מגיע בצבעים שחור וחום – מגף קלאסי ומהמם ביופיו.

מגפיים בסוליית טרקטור – הטרנד החם של החורף

גם מגפיים בסוליית טרקטור ילוו אותנו בחורף הקרב ובא, תוכלו למצוא אותן בדגמים מעוטרים בהדפסים, או בצבעים קלאסיים כמו חום ושחור. דגם סול הוא דגם  משודרג, מדובר במגפיים בשילוב לייקרה עם עור נחש בחרטום, דבר המקנה להם ייחודיות משלהם– מדובר בדגם אלגנטי שמתאים גם לערב, וגם ליום יום.

דגם סול
דגם סול

 

בשורה התחתונה, יש המון טרנדים מהממים של מגפיים בחורף הקרוב – התפנקו בנעלי גויה, נעלי נשים שימושיות ואיכותיות שתוכלו לנעול לכל אירוע.

מוצרים נוספים:

ווטסאפ Back top top דילוג לתוכן