Skip to Content Contact Us
אל תפספסו ! כל הצבעים ב-20% הנחה לזמן מוגבל :

היכן אפשר למצוא נעלי עקב יפות ונוחות?

נעלי עקב יכולות להראות מדהים, אך להרגיש כאילו את הולכת על קונוס לא יציב במיוחד; את יכולה להתנדנד, ליפול ואף במקרים חמורים – לנקוע את הקרסול. היות ואף אחת לא רוצה ליפול במקום ציבורי (או בכלל) ולסכן את עצמה ואת הקרסוליים שלה, נשים רבות מוותרות על המראה המושך של נעלי העקב, בתמורה לבטיחות שטוחה על פני האדמה – אבל מה אם היינו אומרים לך שאת יכולה ליהנות משני העולמות עם נעלי עקב גבוהות ונוחות? נשמע כמו חלום? ממש לא. בגויה תוכלי למצוא מגוון נעלי עקב איכותיות, אופנתיות ונוחות במיוחד ולהגשים את החלום שלך ללכת עם נעלי עקב.

נעלי עקב נוחות

בין אם את קצת נמוכה ומעוניינת להוסיף לעצמך כמה סנטימטרים ובין אם את פשוט אוהבת את המראה של הרגל שלך בהן, נעלי עקב נוחות יכולות לתרום רבות למראה שלך. חשוב להשקיע ברכישת זוג נעלי עקב שיהיו בול בטעם שלך, אך גם יהיו נוחות ובגובה המתאים לך. לפעמים, בחנות העקב לא נראה נורא כל כך, אבל כשאת צריכה להסתובב איתו 3 שעות בחתונה של קרובת משפחה, העקב מתגלה כאויב הגרוע ביותר שלך. שימי לב שאת לא רק מודדת את הנעל בחנות, אלא גם מסתובבת איתה ובודקת שהיא אכן נוחה לך.

בגויה תוכלי למצוא מגוון נעלי עקב נוחות אלגנטיות לנשים, אופנתיות ועכשוויות במיוחד. כל נעל בחנות היא איכותית המיובאת מאיטליה, ספרד, יוון, מברזיל וארצות נוספות, ארצות הידועות באיכותיות הנעליים שלהן. הייחוד של גויה מתבטא באימום הנבנה במיוחד לכף הרגל הישראלית, כך שגויה מציעה נוחות לצד אופנה עכשווית. באתר תוכלי למצוא שלל מגפיים, סניקרס, סנדלים, נעלי עקב ועוד, ולהזמין את הנעל האהובה עלייך. גויה מציעה גם רכישה אינטרנטית וגם חנויות בפריסה ארצית מלאות בכל טוב, כך שאת תמיד יכולה להשיג את הנעליים שאת רוצה, גם אם את עמוסה בלימודים או בעבודה.

מגפונים לנשים – דגם אבידן – שחור.

אם גם את מחפשת נעלי עקב נוחות לנשים, האתר שלנו עומד כולו לרשותך. מבחר הנעליים של גויה כולל שלל סוגי נעליים ועיצובים מהממים, כך שבטוח תמצאי נעל בטעם שלך. בחרי את זוגות הנעליים האהובות עלייך והזמיני אותן עד הבית. אם את רוצה לבקר באחד מהסניפים שלנו, צרי קשר עוד היום במספר הטלפון 03-6872816 או השאירי הודעה באתר. אחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך ולסייע לך בהגעתך לסניף ובבחירת נעל העקב המושלמת.

מוצרים נוספים:

ווטסאפ Back top top דילוג לתוכן