Skip to Content Contact Us
אל תפספסו ! כל הצבעים ב-20% הנחה לזמן מוגבל :

נעלי נשים לעמידה ממושכת

נעלי נשים לעמידה ממושכת – כך תעשי זאת נכון

אחת השאלות שמעסיקה נשים רבות היא איפה אפשר למצוא נעלי נשים גם מעוצבות ומלאות בסטייל וגם  נוחות לעמידה ממושכת ליום שלם ואו לאירוע ערב. רובנו לא רוצות לסיים את היום עם כאבים עזים בכל הגוף, כאבי גב וכאבי שרירים, אך עדיין זקוקות לנעליים יפות ומחמיאות שיעצימו את ההופעה. בין אם מדובר בנעלי נשים לאירוע, לעבודה או ליומיום – נעליים צריכות להיות נוחות ויפות כאחד. אז מה מומלץ לשים לב ברכישת נעלי נשים לעמידה ממושכת וכיצד תוכלי לדעת שלא תתחרטי על הקנייה?

איזה נעל הכי טובה לעמידה ממושכת – טיפים והמלצות

בחירת נעלי נשים נוחות תשפר את איכות החיים שלכן לנצח. אלה הפרמטרים שכדאי לדעת:

  • תמיכה לכף הרגל – נעלי נשים נוחות לעמידה ממושכת יהיו כאלה שמעניקות תמיכה לכף הרגל. כפות הרגליים שלנו עובדות שעות נוספות בהחזקת הגוף, ועל כן ראוי להעניק להן תשומת לב מיוחדת. בבחירת נעליים נוחות, לכו על כאלה שמייצרות תמיכה ואשר אוחזות כראוי את לרגל.
  • מידה נכונה – אחת ‘הצרות’ הגדולות בנעליים היא בחירת מידה מתאימה. מידה קטנה מדי לוחצת ודוחסת את הרגל ומנגד מידה גדולה נותנת תחושה של אי יציבות. נכון שאנו יודעות את מידת הנעליים שלנו באופן כללי אך לעיתים אותה מידה בדגמים שונים יכולות ליצור לנו אי נוחות ברגל. על כן ודאו שיש מספיק מקום לכל האצבעות לנוע בחופשיות בתוך הנעל ומנגד לא להרגיש רפוי מידיי. מומלץ להתהלך מעט עם הנעל ולוודא שיש מספיק מקום גם בתנועה. כמו כן מומלץ לא לנעול נעל חדשה הישר בערב האירוע או ביום העבודה, יש ללכת מעט עם הנעל החדשה לפני האירוע ואז לנעול את הנעל באירוע עצמו.
  • גובה מבנה וחומרים – הדעה הרווחת היא כי נעליים שטוחות נוחות יותר, אולם לא בהכרח כך הדבר. את אמורה להרגיש טוב ובנוח גם עם נעלי עקב בתנאי שהן בעלות מבנה פנימי נכון ומקצועי. במילים אחרות, נעלי נשים עם אימום וגפה מדויקים ונכונים יכולות להיות נוחות מאוד ללא קשר לגובה העקב. מלבד גובה ומבנה הנעל יש לשים לב לאיכות החומרים שפנים הנעל עשויה קרי, בטנת הנעל. לעיתים בטנת הנעל שעשויה מחומרים מאיכות ירודה המדיפים ריחות רעים ואשר יכולים לצרוב את עור הרגל ולתת תחושה לא נוחה גם אם הנעל בנויה נכון.

נעלי סניקרס לבנות לנשים

  • רפידה – רפידה נוחה היא בבחינת ‘הלב’ הפנימי של הנעל. לכן רפידה אנטומית המאפשרת להניח את כפות הרגליים בצורה טבעית המונעת לחצים היא אחד הפרמטרים החשובים ביותר להרגיש טוב ונוח גם לאחר עמידה ממושכת.
  • סוליה – גם כאן הדעה הרווחת כי סוליה דקה אינה נוחה אולם לא כך הדבר. סוליות לנעלי הנשים, כפכפי נשים , מגפיים ומגפונים חשוב מאוד שיהיו בנויות נכון ותואמת את כף הרגל. סוליות המיוצרות מחומרים גמישים המשמשים מעיין בלמי זעזועים קטנים ובמקביל מספיק קשיחים לתת לנו ליציבות.

נעלי מוקסין לנשים – דגם מרטין - אבן.

סוגי נעליים לעמידה ממושכת

בתחום הנעליים בכלל ובנעלי ערב, נעלי כלה ונעלי עקב בפרט המעוצבות ומלאות בסטייל, חשוב למצוא את השילוב האולטימטיבי בין נוחות לאופנה עכשווית. גם בתחום כפכפי וסנדלי הנשים לא שכחנו את הנוסחה המנצחת של נוחות לצד אופנה עכשווית ועל כן ייבאנו ארצה באופן בלעדי את המותג הבינלאומי פנטזי סנדלס , מותג המשלב גפות אופנתיות עם סוליות דו שכבתית המשמשות כבולם זעזועים הנותנות תחושה של ריחוף ונוחות..… מלבד זאת, אצלנו בגויה תוכלי לבחור נעלי בלרינה, נעלי סירה, נעלי מוקסין ונעליים שטוחות  העשויות מחומרים איכותיים ונושמים עם רפידות נוחות אשר יתנו לך אפשרות של עמידה לאורך זמן עם נעל נוחה ומאווררת.

נעלי מוקסין לנשים – דגם מרטין - שחור.

 

מחפשת נעליים לעמידה ממושכת שיתאימו לאירוע, לעבודה, לבילוי או ליומיום – למראה מושלם? את מוזמנת להתרשם ממגוון הנעליים האופנתיות, המעוצבות והאיכותיות של Goya – רשת הנעלה ואביזרי אופנה לנשים. העיצובים של גויה מציעים מגוון רחב של נעליים נוחות ומעוצבות היישר ממוקדי האופנה בעולם, ובעיקר איטליה, ספרד וברזיל. לכל שאלה או בקשה את מוזמנת ליצור עמנו קשר בחנויות, באתר, בטלפון 03-6872816 או בדוא”ל: info@goya.co.il.

ווטסאפ Back top top דילוג לתוכן